torsdag 1 april 2010

Mina hjärtan

Åhh så fina de är mina älsklingskusiner =)

Idag så åkte jag och Linus in till norrk för att besöka cicci, knutte, elsa o agnes. Linus och jag åkte bil in istället och vi åkte över fyllingarum så vi fick se lite hur "vårt" hus såg ut. Självklart tyckte linus att vi kunde åka innevägen, skit pinsamt, men jag tror inte någon såg att de var vi. Tog lite kort men de var få som blev bra. Tänk att jag spenderat nästan 20 år i det huset. Ibland kan jag längta tillbaka till lugnet och till ensamheten, skulle vara lättare på ett sätt att vara där nu känns det som. För då skulle jag inte stöta på nån som jag inte vill stöta på.

Sedan vidare in till norrk.. O mina små älsklingar, de hade saknat oss så mycket! lika mycket som vi hade längtat efter dem. Fick tusentals med kramar o gos, vi gick ner till frisören så fick de klippa sig och senare lekte vi frisör hemma med. De är så goa, så olika men så härliga på sitt egna sätt. Lilla agnes kunde inte första varför vi inte var käresta längre, o varför vi inte bara kunde bli käresta igen =) De är så söta de små! Tänk om de var som när man var liten och bara blev ihop efter att man fråga chans. Men så fungerar det inte i livet!

Jag tycker att det går bättre och bättre faktist, tycker jag står på mig och inte tar kontakt och det känns bra. Jag vet att jag måste vara själv och hitta mig själv, vad jag vill göra och liknande.. Sigge blir hos mig i helgen med.



Kort kommer!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar