måndag 12 april 2010

Västkusten och Ullared

Vilken underbart lyckad helg! Super nöjd med mina inköp (även om de blev precis tvärtom vad jag hade räknat med). Gick upp tidigt för att fara in mot norrköping för att ta upp Lisa och senare mot linköping för att byta bil och hämta Frida. Trevlig roadtrip, mycket snack och skratt =) Framme I ullared var de nästan inget folk så de var bara att ta en vagn och köra. Blev lite mkt inköp dock första dan hade ju tänkt att köpa för ungefär lika mycket båda dagarna, men så blev de inte :P Jag köpte iaf bland annat hundleksaker, jacka, bikini, väska M.m!


Efter en lång och välbehövlig shoppingdag åkte vi vidare mot Fridas sommarställe som låg i Frillesås på västkusten, inte alls långt ifrån Ullared. Så fint de var, omgivningarna och så, verkligen jätte fint. Där skulle jag kunna tänka mig ha en sommarbostad. Eller på västkusten överhuvudtaget.
Kvällen spenderade vi genom att öppna våra "julklappar" och visa resterande och spela kort med vin =) Upp jätttte tidigt för att göra våra sista inköp =) hitta en del bra grejer idag med men vi var väldigt trött av att gå upp tidigt och för att vi hade gått så himla länge.

En lyckad helg, bilder kommer upp senare..


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar