onsdag 7 april 2010

Dirty Dancing

Precis sett klart på en av de bästa filmerna enligt mig, dirty dancing. Så skulle jag vilja kunna dansa, men det lär aldrig ske! Iaf idag har jag varit i skolan igen, vi hade seminarium och det gick bra.. Fick inga kompletteringar eller så. Så de är ju bra=) och han gilla min tavla med även om jag inte direkt gör de :p Den åkte in i garderoben igen. Tror jag iaf inte skrattat så mkt på länge känns de som. Dels när vi var i skolan men även när vi gick ifrån skolan. Vi har så sjukt kul ihop, och samma humor.

Skönt att ha tillbaka våra snack på bussen med, för 1½ timme på buss ensam är ingen höjdare.. =)

Senare på kvällen fick jag en polkagris och trevligt sällskap, så de har varit en helt okej dag!!

Nu ska jag försöka sova över de här dagarna så söndag kommer snart ULLARED!!!

=)

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar