lördag 17 april 2010

Härliga Lördag

Inte sovit för länge utan lagom och nu har jag en hel lördag att göra en massa bra saker på. Igår var jag och lisa i skolan och fixa med vår uppsats, vi lånade böcker och så. Nu har jag typ 5 böcker att plöjja igenom nu i helgen, hur det nu ska gå =) men det blir väl att skumma kan jag tro. Igår så var a här, vi såg på film och så ska det låta. Filmen hette 12 ronder eller nått? aja den var iaf jätte bra, värsta var att i slutet så fungerade inte skivan som den skulle..:S Fan. så de var hack och sådär, men jag tror jag fatta slutet ändå =)

Igår mötte jag min farbror på stan, tror han såg mig men han titta bort,..

Idag ska jag äta en massa grillat kött, de är första gången för i år! så jag hoppas jag blir bjuden på det nu. Hocky ikväll med, tror ju dif vinner skiten även om jag inte vill de:p


En bra början på den här helgen!

Ska förresten ut och börja flytta mina sista saker nu framöver har jag tänkt. Vill bli klar med allt därute.


/H

1 kommentar: