onsdag 21 april 2010

Teknisk?

Sitter vid min dator och skriver uppsats, däremot har jag problem eftersom en sak är borta som jag måste ha. =( Förstår mig inte på sånt där jävla tekniskt skit. I förrgår så fick jag virus på min dator.. =S Fast jag har virusprogram men de hjälpte inte då inte. Men de fick vi såklart bort igår eftersom A är teknisk och inte ja!..:p Men iaf idag upptäckte jag nästa miss, min mobil.. De som var inspelat, BORTA.. Suck! ja måste ju ha de, hur ska ja göra nu? Om vi har riktigt tur kan de finnas kvar på minneskortet men med min vanliga tur så är de nog borta, och då får ja börja fundera på hur ja ska få tag på de!

Ska iaf inte ta ut nått i förskott förrän ikväll när jag ska få hjälp med de här med. Hocky ikväll med ju, tror ju på HV iaf,. Så kul att hålla på dem som inga andra håller på..:p Sen ska vi se wallander med den nyaste, har den hemma nu med =)


Skitväder med, snart valborg iaf =)


It`s too late to Apologize.. I don`t need you!


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar