lördag 10 april 2010

Sova fotboll

Är hemma hos mina föräldrar, vi har ätit mat och alla samlades inne i soffan som de brukar bli efter maten. De roliga är att pappa mamma och linus nästan ligger på varandra och sover..:p Bara jag som är vaken nu.. Känner mig lite små sliten idag, ska ev med in till eves fest och säga Hej då till henne men jag vet inte än. Är som sagt jävligt trött, och jag ska ju upp tidigt imorn bitti eftersom vi åker till ULLARED.. Så jag känner att de inte gör något om de blir en lugn kväll idag, kanske ska köra lite SPA kväll kanske? med en massa må- bra saker.. De är ju skönt värre.


Igår var jag och A hemma hos A..:p De var trevligt, De trodde att de skulle vinna mot mig på bowling på nintendo Wii men naee skulle inte tro de.:p Jag förstår inte hur jag kan vara så bra på de? har ju bara kört det ett par gånger. Golf, däremot fatta jag fan inte. Skulle dock vilja testa på de på riktigt någon gång.. Kul att vi alla hade tre boxar med vin.. =) Lite roligt med när jag skulle köpa vin så ser jag en person som jag inte vill träffa gå in på systembolaget. Jag bara pappa, nej jag vägrar gå in. De vågar jag inte, inte sett han på flera år.:p så vi åkte till ica istället och sen tillbaka. De går ju inte direkt och göra så sen när jag väl jobbar där.. =)

Inget ljud om sigge heller, du kanske har förstått? eller så är du rädd för mig, va vet jag.:p


/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar