fredag 2 april 2010

Dark Brown

Åhh, kul att jag köpte fel färg och nu har jätte mörkt hår. Aja, så som jag såg ut förr under min singel tid. =) får helt enkelt fungera nu med.. Får sminka mig så blir de bra. Hemma hos mamma o pappa, ska äta lite är de tänkt. Lite ost och sådant. Sedan hem igen o fixa iordning mig o vidare mot vinkväll. Me like! Idag gick jag bort med sigge en sväng till zara o bacardi. De fick leka en hel del, o sedan gick vi ut och gick en sväng. En lång sväng, sigge är helt slut nu och då ska vi gå hem sen oxå. Igår blev de påskmat, så de blir ingen mer med de. Min pappa tycker helt enkelt inte om sån mat eftersom han jobbar som kock och de har påskbord där ute. De tycker jag är synd =/ jag gillar liksom påskbord.!! Men när jag har en egen familj, och massor med barn så ska jag se till att ta vara på alla traditioner =) massor med familjemys.

Naee om man skulle ta o fixa med håret lite då, får gå med luva hem.. hehe!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar