lördag 1 maj 2010

Valborg

Nu skriver jag mitt 200 inlägg, har gått fort det =) Har inga planer på att sluta heller, så om ni vill fortsätta läsa om min vardag så är de bara o följa med.

Igår var det valborg, skönt med en ledig dag efter en sjukt intensiv vecka. Vi har haft två litteraturseminarier och uppsatsarbete. Ska bli så skönt när uppsatsen är klar, även om vi är inne på sluttampen nu tror jag. Veckorna som kommer är de praktik för hela slanten, roligt och träffa alla busungar igen. =) de är så goa.

Igår var de som sagt valborg. Elin kom ner och vi var bjudna på fest hemma hos jonsson. Elin och jag drack vin innan vi ens kommit bort till jonsson, så ja var ju full redan innan. Sen så blev de ju inte direkt bättre, drack alldeles för mkt.. Eller jag vet inte, ja gjorde ju inte de? blev för full ändå. Tidig kväll blev de, de kanske var de bästa de. Tror vi hade roligt iaf? säkert gjort bort mig en del, men de väljer jag att inte fundera mer på.. Blir en lugn kväll idag med, de är nog de bästa. Ätit mat hos mamma o pappa, ser på körslaget, ska hem snart och se patrioten. Gillar såna krigsfilmer. Jaa mer då! Jag mår bra =)


snart åker vi till spanien såååå skönt!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar