söndag 23 maj 2010

Pingst

Skönt det är med vår, redan pingst ju. Ett par dagar kvar sen åker jag till alicante.. =)





Sista dagen på praktiken var i fredag, så sjukt ledsamt.. =( kommer sakna barnen och personalen nått sjukt mkt.





I fredags drog jag till ljungsbro en sväng. Hem till august, blev en myskväll med singstar och så ska det låta =) Han har ju köpt sig en ny bil med. En fin, en bmw cab.. Så de blev att åka i den en sväng, sedan drog vi oss mot norrk och hämta upp aileen. Senare mot fyrudden, där vi fick god mat och en glass på ekön av august snälla mamma =) Sedan hem till mig och göra iordning sig för att bege sig upp mot jocke. Jocke fyller 23 idag, så vi var ett gäng som var där 10 pers eller nått.. grilla lite och dricka. De var mkt trevligt, spela en del fotboll och så.





Idag är jag trött, pluggat nu ganska mkt. Upptäckte till min förskräckelse att min handledare har glömt att skriva under ett av papprena som jag ska lämna in. Funderar på om jag ska lämna in de igen, de står ju inget i kurshandledningen att de ska vara underskrift på de pappret den här gången. Får se, känns dumt att åka till praktiken igen nu direkt när jag precis sakt hej då till alla barnen. Till skolan imorn igen, skönt o träffa sina vänner igen =) har saknat dem.


Nu blir de hockyfinal..



/H

3 kommentarer:

  1. Fin ny sida du gjort ! :D

    SvaraRadera
  2. jag undrar bara vad en "bogg" är... hehe

    SvaraRadera
  3. de är inte ja som gjort den =) men de går väl o fixa..:P

    SvaraRadera