fredag 7 maj 2010

Håll min hand i vimlet

Winnerbäck går på högvarv hemma hos mig just nu.. alltid när sommaren närmar sig så finns det bara han som gäller. Snart är det dags med konsert med, tänkt nog gå på den tror jag om inte karnebåten är samtidigt. Får se..


Har funderat lite mer på min tatto som jag ska göra nu framöver.. Tror jag vet var jag vill ha den iaf.. De värsta är att det lär göra sjukt ont där, men det får man väll ta. Har nästan glömt hur den andra kändes nu så det är nog lika bra att göra en nu då. Fast efter sommaren, vill kunna bada och sola i sommar med. Vågar inte kolla runt på internet heller, för då får jag virus..:p


ikväll ska jag umgås med mina vänner..:) fick en överraskning förut. Gillar skarpt!



/H

2 kommentarer:

  1. åhh Larsa han är bäst med sommaren ! . Konsert med honom är ett måste när solen ligger på o alla är så jävla lagom onycktra o glada. :)
    Ska du göra en till tatoo`:) kul. jag vill med gör en liten till. Vart ska du ha den då ? PUSSS

    SvaraRadera
  2. Mm ja vet! fundera på om vi ska om inte karnebåten är då kanske?? ja vi får kolla på de! på sidan hur ska ja förklara.. om du tänker dig under bhn på sidan liksom..:p vi får höras Puss!

    SvaraRadera