onsdag 19 maj 2010

Fotboll?

Fotboll eller inte fotboll? det är det som jag går omkring och funderar över nu. För ett par dagar sedan fick jag en förfrågan om att börja spela igen. Jag kan ju verkligen inte spela fotboll längre, har ju inte ens någon kondition överhuvudtaget..:S Sport och fotboll framförallt gillar jag så varför inte egentligen? jag har ju inget att förlora.. Jag har så stora krav på mig själv är de värsta. Ska ta och fundera ordentligt nu närmsta dagarna.


Har praktik nu som ni vet, min sista vecka.. Börjar bli lite ledsamt. Gillar de här barnen, men det är ju de som hör arbetet till tyvärr. Kunde inte fått en bättre praktikplats. kommer tillbaka i höst iaf, för fem dagars praktik =)


Helgen som kommer så händer det mkt för mig., fredag blir de aggebagge i ljungsbro och på lördag fira jocke.. Sen är de två dagar skola och sedan alicante =) åhh så skönt det ska bli.

varmt väder nu med, svårt att packa bara..:S får ju inte ha med mig nånting nästan, och jag som alltid packar för mkt, men de går inte den här gången så är de bara.. =)

nu laga mat och vänta på sällskap.. =)






/H

3 kommentarer:

  1. det var skönt när vi var i sunny beach ! :D Bruna var vi med. . Vill vara brun nu. Tänk på fotbollen. Till nästa säsong om inte.. För nu är det inte jätte mkt kvar ju ! !:D PUSS

    SvaraRadera
  2. Har du fått svar från Kerstin, det har inte jag :-/
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. de var rikigt skönt i bulgarien =) längtar till sommaren, och alicante! och maria nej jag har inte hört något..:S Kram kram

    SvaraRadera