torsdag 6 maj 2010

Musikanten

Nu har det inte blivit någon uppdatering på länge, för att vara mig men jag har haft fullt upp med min praktik. Åker så tidigt och när jag kommer hem måste jag hämta sigge och sen har jag fullt upp. Nu är de bara två veckor kvar av praktiken och sen så är de tre veckor i skolan, sen är de sommarlov. Så fort det går. Jag börjar jobba redan första veckan i juni så de blir inget sommarlov för mig iaf. Men de pengarna är behövda speciellt nu, när man får mindre av csn. Förstår inte hur de här ska gå, men jag får väl äta luft eller nått..:p


Helgen som kommer hade jag och Martina ev tänkt åka till borgen, men de lär nog inte bli så med tanke på pengafrågan. Blir kanske att åka o kolla på fotbollen istället? vad vet jag. Nu ska jag nog ta och laga lite mat. Det blir fläskpannkaka men med grädde och sylt. De är något jag är uppväxt med och gillar skarpt istället för lingonsylt. Lite udda sådär.

De finns mycket som händer men som jag inte kan skriva här..:p Men de är härligt med vår!!!


/H

2 kommentarer:

  1. Vi är så jäkla snygga:D

    SvaraRadera
  2. Vilken kant då menar du? Som musen är asså. Och sen är det väl ganska udda att ha lingonsylt, har aldrig hört någon som har det. :O

    SvaraRadera