tisdag 11 maj 2010

Tryserum

Nu äntligen är mitt liv avslutat helt ute i Tryserum. Var och städa ur hela huset i lördags, tog ett par timmar vill jag lova men de var skönt när de var klart. Alla saker var borta, vilket gjorde de tusen gånger lättare att städa. Ska väl kanske ut på nån besiktning med ev men jag hoppas att jag slipper vara med. Veckan består av praktik och praktik.. Skönt med tors o fre ledigt, känner mig helt slut i kroppen. Inte van vid att ha riktiga arbetsdagar, men de kommer ju bli en tid med de med och det är inte långt dit längre.

Igår klippte jag sigges klor, han har så ljusa klor så de är rätt svårt att se var pulpan är. Han var super duktig men tyvärr så klippte jag honom i puplan ändå..:s De kändes inte bra. Han pep och de kom blod överallt, ringde mamma och fråga men de är inget farligt även om de känns obehagligt.. Stackars min vovve.. Mitt fel oxå.



Håller på att laga mat nu med, bakad potatis. Gillar de, köpte 4 för 10 riktigt bra pris. Ikväll är de ju hocky med, får man ju inte missa. Tänkte att jag lägger upp lite kort på hur det ser ut här hemma nu, mitt nya hem.. Förhoppningsvis inte så himla länge till..:p har tröttnar på att bo på så liten yta, men samtidigt gillar jag verkligen min lägenhet oxå..:S









/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar