torsdag 1 januari 2009

Unhappy

Yes I am.. Det här är inte en bra period i mitt liv, ja tycker de är sjukt orättvist med alla som har de bra just nu samtidigt som ja är glad för mina kompisars skull så tycker jag de är sjukt orättvist.
Det är dåligt av dig, att vara så elak hela tiden mot mig. Så känslokall, nästan som att du blir glad över makten du har över att göra mig ledsen. Sjukt att jag låter dig leka så mycket med mig?, faan du får helt enkelt ta o välja nu, du får ta o prata med henne annars skiter ja i de här nu. Du fira ju tillochmed nyår med henne, ja är inte dum i huvudet ja fattar att du tycker om henne men för i helvete säg de till mig ist. Säg att vi skiter i allt istället för att hålla på som du gör. För första gången under hela den här jävla berg och dalbanan börjar ja känna mig osäker, inte på mina känslor utan mer att ja vet att ja inte är värd den här skiten. Varför gör ja såhär mot mig själv för? när jag varit med om det här tidigare. För första gången så börjar ja känna mig något starkare, förut har jag känt mig så svag men nu känner jag att ja är faan snygg, jag ser bra ut jag kan få någon annan om ja väl vill de. Ja ser bättre ut än va hon gör de vet ja så egentligen är de ju din förlust.
Undrar hur de känns för dig? Att ja kanske oxå börjar inse de här nu, de är inte ja som ska springa efter dig men ändå så är de ja som gör de. Faan att de inte är sommar nu, lättare då att vara singel tycker ja man är på helt annat humör eller jag är de iaf, blir så deppig annars på vintern med. Jag längtar verkligen tills de här är över nu ska ja börja stå på mig lite. Vet att ja har sakt så förut, men varför låter ja honom köra med mig? nae nu måste ja faan stå upp. Ja måste visa att ja inte är nått offer,. fuck it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar