onsdag 31 december 2008

Nytt år

jaa, imorn är det ett helt nytt år, de känns skönt att få ett slut på det här året. Börja om på nytt nästa år oavsätt om de är med dig eller inte så känns det väldigt skönt och bra. Nya möjligheter för mig, funderar över vart ja ska flytta o så har alltid känt mig hemma i viken, men ja har ju inte så många där nere som jag umgås med längre. Men i norrköping tvivlar ja på om ja kommer trivas. Stort dilemma i huvudet vi ska iaf säga upp huset nu, känns skönt vill faktist därifrån så fort som möjligt även om ja känner kanske att ja inte orkat ta tag i det så mycket som jag kanske borde gjort. Men ja tror de blir bäst för oss båda precis som du tror, att huset kan vi inte ha kvar iaf. Och de vill ja inte heller, ser fram emot att ha mitt eget där ja kan slänga mina kläder vart ja vill och diska när ja vill..:P det ska bli skönt fast ja hoppas de sker snart, för ja blir bara ännu mer deppig hemma i mitt lilla rum.

Är hos august nu, men han duschar så kommer de andra snart. Jobbigt när man inte känner någon, så ja ska nog börja dricka snart har ja tänkt. Har mkt dricka så de är nog lika bra så ja inte är så blyg..:P

Min nya kamera fungerar nu., sjukt bra kort men ja lägger inte in några förrän ja gjort iordning mig. Lika bra när kameran tar så bra kort..:P

Ja vet inte hur något blir längre, men kändes skönt o få prata med dig. alltså de är de ändå ja behöver bara de där samtalet så man vet liksom sen klarar ja en dag till helt sjukt hur man bara kan gå o vänta på att någon ska ringa. Ja hoppas du iaf tänker på mig på 12 slaget, antar att vi hörs då iaf du skulle ju ringa. Till er andra så hoppas ja att ni får ett roligt nyår!

Gott nytt år!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar