söndag 21 december 2008

Like a bridge..

Lyssnar på eva cassidy nu riktigt depp musik men de får man när klockan snart är 12. hehe
Jag längtar till sommaren, då har jag förhoppningsvis kommit över den här skiten, och kanske träffat någon ny bra kille. Det hoppas jag! Synd bara att de ska ta så lång tid innan man kommer över någon, mitt problem är väl egentligen att ja blir för kär. Jag ger för mycket utav mig själv och får inte lika mycket tillbaka. Jag fick veta en sak förut och stämmer detta med så är du en riktigt skit. Jag är så himla arg o besviken på dig, jag hatar dig verkligen samtidigt som ja älskar dig, Men så fort ja kommit över dig helt så kommer mitt hat finnas kvar.. Undrar om de är de du vill? Att det skulle sluta såhär? och är de som ja tror att du har fortsatt o träffa henne så kommer jag bli så himla ledsen.. Då var inte våran tid värd nånting, utan du går vidare o träffar nästa direkt. Jag tycker även att det är väldigt respektlöst mot mig när du vet hur ja mår. Nu säger jag inte att de är såhär för de vet inte ja, men de är som ja tror.. Om jag inte hade varit så kär i dig så hade ja velat be dig dra åt helvete för länge sen, tro mig.. när mina känslor är borta för dig på kärleksfronten då kommer ja antagligen inte vilja ha nånting med dig mer att göra.. Men hör inte ja nånting från dig på länge så blir ja helt knäpp i huvudet asså, du är som ett gift och ja vill bara att de här ska slut. Det här har varit mitt livs värsta månad någonsin. Och ja önskar inte ens min värsta fiende det här för det är faan ingen värd. Desto argare ja är på dig förhoppningvis blir de lättare för mig att glömma dig.

Tack för inläggen, Det behövdes nu.. jag vet att ja är värd bättre..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar