torsdag 25 december 2008

suck..e

Nu är de så att ja är jävligt trött på den här skiten, trött på jul, trött på att bo här trött på att allt bara går emot mig hela jävla tiden, Ja vet det är självömkan men nu har ja faan fått nog!
Nu vill inte ja vara ledsen längre? räcker inte 5 veckors tid med konstant gråtande? Va faan har ja gjort för att förtjäna de här?...
Suck! nae nu är de över, o de kommer inte bli vi igen är bara så jävla ledsen för de kommentarer du sa till mig i måndags.
Ja fattar tydligen alltid trögt, ja fattar ju inte att du inte vill nånting med mig.. Synd bara för ja tyckte vi hade en sjukt bra dag o en massa mys men de är kanske sånt man gör med sina vänner, VA vet ja? för ja vet ju ingenting!.. Ja vet inte alls vart ja har dig förrän idag, du vill att ja ska sluta hoppas men samtidigt säger du att du tänker på mig.:S men du har rätt, ja är faan inte värd de här och ja har bestämt för mig själv att de är endast de här året ut som ja kommer vara ledsen., För nästa år är ett helt nytt jävla år och då ska ja faan vara glad oavsätt om ja hittar kille eller inte. Ja ska vara glad så ere bara.. Varför sa du att du ville fira nyår med mig? asså ja är säkert trög som inte fattar hur ni killar fungerar för ja fattar inte asså. Ja gör inte de!
och ja bara hoppas att du ångrar dig när ja har glömt dig, så du får veta hur de känns.
Ja vet att du bryr dig om mig, ja vet de! de är därför du ringer o så men myset o kramarna o de kan du skippa.. För ja börjar bara tro en massa då. Ja vill vara din vän, men ja vet inte om ja kommer kunna vara de, för sen när ja väl släppt dig ur mina tankar så kommer ja nog inte vilja vara de iaf. När jag oxå inser de alla försöker säga till mig tusen ggr, fast ja iaf fortsätter o träffa dig. Ja begär inte mkt, bara ömsesidig kärlek. Begär ja för mkt?

Ikväll ska ja ut med annelie o tjejerna, tycker de ska bli otroligt kul o ja är glad över att ja fick vara med er. Ja ska ha så jävla roligt som ja hade förra året o ja ska försöka att inte tänka på dig överhuvudtaget.

MIn faster brukar säga till mig att du måste möte 10 dåliga killar för att hitta den rätta, o då har ja inte många kvar isf! För att veta vad äkta kärlek är måste du vara med om vissa som inte vet de heller... Ja hoppas att ja inte kommer vara med om de här igen då är ja hellre singel hela livet än har de såhär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar