onsdag 17 december 2008

All i Want for Christmas...

is you...

Idag är det inte heller en bra dag, skit dag faktist om jag ska vara ärlig. Idag skulle allting vara inlämmnat i skolan, som jag har kämpat med i flera veckor. Är inte nöjd är glad över att jag lämna in nånting överhuvudtaget faktist. Hade även seminarium, skulle snacka om vfun.. gick väl bra antar ja..
Idag var vi även på ÖB en sväng, jobbigaste på hela dagen tror ja. Älskar o shoppa såna grejer annars, nu har ja inte något eget längre så nu har ja inte nått behov av såna saker. Saknar tillochmed att tvätta,helt sjukt. Ja tyckte att de var jobbigt att kolla på alla julsaker med, vill inte ha någon jul iår. vill inte fira.. de är ju ingen jul. Då ska man vara med dem man älskar....
Vill inte vara med endast familjen, hoppas att julen är över så fort som möjligt faktist. Slippa tänka på de iaf.
Lyssnar på en massa bra musik, lyssnar på Hinder ni vet..? as bra.. sen if i were a boy med R kelly oxå.. den är ju i mkt bättre version. Den låten stämmer in på allting, så bra just nu.. Även fast jag inte skulle vilja de. Jag tror inte jag har fattat än, att jag ska faktist dit och packa ihop mina saker o flytta därifrån. Jag ska bo själv, inte somna brevid någon varje natt..:S Det känns helt overkligt.. Jag antar att man vänjer sig, men jag är ingen singelmänniska. Jag lär mig aldrig att inte vara älskad eller att bo själv. Nästa gång jag ska ha ett förhållande, oavsätt med vem, så ska jag inte flytta ihop det första jag gör. Det förstör bara.. Fast ett nytt förhållande för mig känns väldigt långt bort. Kan inte ens titta på andra killar, blir typ äcklad.. Vill inte ha någon annan. Det enda som hjälper är faktist att skriva av sig.. Då är det ingen som behöver lyssna på mitt ältande hela tiden..:P Jag hoppas de kommer lösa sig mellan oss, någon gång, kanske inte nu men ja kommer aldrig sluta hoppas.. Känns så nu iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar