tisdag 23 december 2008

Klippt och färgat

Japp de stämmer, nu har ja varit nere o fixat mig fin i håret. Ja gav frisören fria händer, så nu är ja super nöjd med min frisyr tycker ja passar bra i de.. Brunt är de iaf lite mer chokladbrunt med guldinslag typ, sedan mer lugg o så.. ja ska nog ta o lägga in lite bilder sen på min bilddagbok tror ja, men inte just nu.. Har så sjukt ont i huvudet, kan vara linserna så ja ska ta ur dem med..
Tidigare idag var ja ute i huset, fixade med mina fina julklappar.. Ja gick ner o köpte två tröjor till pappa med sen, han fyller ju faktist år oxå så de blir lite mer till han.
Vi fixade även med räkningarna o så, vet inte hur ja ska klara med den här månaden men ja har väl inte så mkt utgifter hoppas ja!

Förresten så var nog mitt inlägg igår lite onödigt kanske, vill inte att du ska tro att ja går runt o hoppas för de har ja slutat med. Men du måste förstå att ja tror du saknar mig, lite iaf.. Och du vet ju redan att ja saknar dig.. Jag vill se hur de ser ut i din hjärna, vad du tänker!

Ja vill se hur de ser ut i sommar med allt, om de är du o ja då eller inte. Så ja bara kan snabbspola och inte lägga mer energi på det just nu. Fast ja känner faktist att ja bearbetar de mer och mer. Ja har gråtit så länge så ja orkar inte de mer..
Ja ska fixa this, oavsätt hur de blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar