lördag 27 december 2008

about you now

Lyssar på timo räisenen, jäkligt bra iaf. Sov länge idag ändå till halv 12 men ja är ändå trött..:s Snart kommer mormor o morfar o min morbror o hans tjej o deras barn isac.. så söt! ja är ju fadder till honom., Igår var de en slö dag, fy faan va trött ja var! men ja hitta min väska sen iaf under alla mina kläder som ja har överallt på mitt rum, men tro de eller ej igår försökte ja städa lite faktist men aa.. de ändå för trångt. Kul när man får veta saker i efterhand om juldagen, men kul hade ja faan! finns kort på min bdb nu iaf. De korten är ju upplagda innan ja blir galet full iaf..:P

hur ska ja läsa dig?, efter de du sa igår hur ska ja veta att du är ärlig? hur ska ja kunna lita på dig? många frågor som snurrar i mitt huvud, tar inget för givet...
eller ska ja köra som jordin sparks don`t look back?`tell me!..

I don`t know nånting suck!..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar