torsdag 18 december 2008

Nobody want`s to be the last one there

Heehe lyssnar på Nickelback, den är bra faktist den låten. Tog en lång välförtjänt sovmorgon, nu är man julledig då i tre fucking jävla veckor. Ska man göra liksom då? ja måste nog ha en massa o göra tror jag själv. Annars kommer de bli tjämpigt, förresten så ska lisa med mig o kolla på lägenheten, skönt de! vill inte gå själv är dålig på sånt. Han skrev faktist tillbaka till mig igårkväll, trodde inte att han skulle göra de så det kändes bra. Även om det bara finns ett sms som jag vill ha, drömmer till och med om hur det ska se ut. Drömde en sån sjuk dröm inatt, kan inte skriva ut den här för den var så sjuk men de var om mina x iaf. Kan icke säga mer.
Så himla kul igår när vi var uppe o skulle hämta emilie, maria o ja så står vi bakom en stor bil med släp. Och våran bil var avstängd så märker vi helt plötsligt att bilen framför börjar rulla så både jag o maria bara aaaahhh typ börja skrika.. men vi hann åka bakåt som tur var, var ju en nerförsbacke vi stod i men ändå. Sen efter de så åkte vi till ett rödljus och då fick vi rött bara för att en gubbe trycka på gågubben, så maria sa då: faan vi kör över gubben, nått sånt! och Lisa bara neeej de får ni inte göra det är min farfar ju.. åh gud va vi skratta.. de kanske inte låter så kul men de var de då. sen kom de ju fram att lisa fisa bara ljög.. Fatta ju aldrig ja o maria..:P aja! skönt att de kommer vissa ljuspunkter ibland, så man inte tjuter jämt liksom..
thats life.. nu är de våra bästa år med. får ej missas..

så ja skriver sen igen ist..:P

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar