måndag 22 december 2008

22 Dec..

MMm två dagar till julafton men jag har verkligen inte någon julfeeling. Nyss hemkommen ifrån jocke där august ja o jocke spela monopol o geni, ja vann vill ja bara säga.! min idè med att göra nånting annat än se på film eller tvspel. Tyckte ja kunde vara trevligt nu runt jul..

Hela den här dagen har varit helt crazy om ja ska vara ärlig, vet ju att du läser min blogg så ja kan ju inte skriva vad som helst nu. Men ja känner mig helt fundersam i skallen asså.. eller inte fundersam men chockad är nog rätt ord, trodde aldrig du ens skulle vilja ha kontakt med mig igen. Men ja känner ändå att ja inte riktigt vet vart ja har dig, Du vet vad ja känner ens så länge. Men ja vet faan inte hur du tänker eller så, men ja vet att vi är vänner iaf.. o ja är glad att ja stod på mig, För det ska vara nått speciellt nästa gång..

Nae vet inte ens va ja ska skriva liksom, första dan på länge som ja inte är ledsen men de behöver ju inte betyda att ja inte är de oxå liksom. Men endå, de är så skönt att bara ha dig där.. När ja har packat alla mina grejer så kommer de bli så sjukt svårt att säga god bye för nu.. Det lämnar ja faan över till dig, tror inte ja pallar de faktist..:P Hur ska detta sluta eller har de redan slutat? och när ja ska gå vidare..?
många frågor som de väl egentligen inte finns något svar på, de enda ja begär är att du är ärlig och inte för mig bakom ljuset this time..För de är ja faan värd o tro mig du kommer inte få någon som är lika snygg som ja igen,. :P
Ja är mer vaksam nu, går inte på vad som helst...
Vill inte du ha mig får ja väl ta nästa på min lista då..:) för tro mig de finns en lista..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar