torsdag 18 december 2008

Hej

Har tråkigt, tänker på allt som jag hade men inte tog tillvara på. Hade jag vetat att jag aldrig mer skulle sova brevid dig (som de känns nu) så hade jag hållit om dig varje natt. Blir nästan arg på mina vänner när de bråkar med sina killar om en skitsak. Tänk på vad ni har innan de är försent. Det är de enda ja tänker på hela dagarna och även det som jag är mest ledsen för. Jag hade velat gjort allting så annorlunda om du hade gett mig chansen.

Cindy sitter hos mig, saknar sessan. Ska ja aldrig mer få träffa henne nu? När jag har packat ihop mina saker och flyttat då ska vi aldrig mer ses igen... ? Undrar om jag kommer fatta de här nån gång. Jag känner mig faktist lite ledsen på vissa av mina vänner med, man märker vilka som är ens riktiga vänner när något händer. Det finns de personer som inte ens hör av sig..:S Såna som man har känt alltid. Jag känner att jag vill hitta på saker varje dag nu så ja tänker på nånting annat, så om ni ringde skulle ja bli hemskt glad.

Jag har aldrig varit troende och är väl inte de heller egentligen men varje dag så ber jag på ett mirakel. Att han ska älska mig och vilja vara med mig igen. Tänk på vad ni har innan de är försent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar