måndag 29 december 2008

jobbigt..

Ja mår skit, vilken överraskning va? är på bristningsgränsen hela tiden för att ja bara ska få en gråt attack igen.. Faan asså, faan jävla skit. Ja orkar inte de här längre, allvarligt talat ja orkar inte! De kändes så jävla bra, varför kan du inte bara veta? ja känner för att bara dra, ja skiter i skolan nu ja skiter absolut i viken ja skiter i sverige, Ja vill bara dra... Ja orkar inte. Ja kan inte vara din vän, även om ja inte klarar av att inte ha dig i mitt liv så kan ja inte bara vara din vän. Ja vill så mkt mer.,. de kändes som att du ville de med, men nu har ja gått o hoppats igen fast ja inte ska de.. Ja vet att du mår skit du med. Ja vet de.. Och skulle ja kunna göra något för att du inte skulle må så så skulle ja göra de.. men de finns ju inget ja kan göra.

Det skär i mitt hjärta hela tiden, när du pratar om henne, när du sover hos henne, när du är med henne varför måste ja må så dåligt för hela tiden? Ja vill ha ett avslut på de här nu, ja har ställt ett ultimatum kan man väl säga, du får välja nu.. Och ja vet att ja egentligen inte ens skulle ha gett honom den här chansen igen, men ja kan faan inte dela dig med någon annan. Du ska prata med henne ikväll, men va vet ja? ja vet inte va du säger till henne, ja vet inte om du sover hos henne igen. Ja känner mig så oerhört sårad, har en klump i magen hela tiden, sover inte ens på nätterna längre.

Ja lever i en fantasivärld, som i en bubbla. Ja äter, dricker, sover, ser på tv väntar på att du ska ringa. Det är så mina dagar ser ut ungefär. Det känns som att min bubbla spricker snart, att ja inte kan leva såhär längre. Det känns som att ja håller på att bryta ihop, ja är arg hela tiden är ja inte arg så är ja sur, är ja inte sur så är ja ledsen. Kommer inte ens ihåg när ja skratta sist.. Ja är så rädd för att samtalet ska komma när du säger att du inte vill ha mig, att du går tillbaka till henne. Ja vill inte ha de samtalet, vill inte ja klarar inte de.. Känns som att du redan har bestämt dig men då förstår ja inte de sista dagarna, var kom alla pussar ifrån? var kom alla kramar ifrån? var kom all kärlek ifrån som ja tog emot? Ja skulle bara vilja skrika på dig, gör inte såhär mot mig igen inte nu igen, du får fan ge mig en chans för ja klarar de inte en gång till. Vet inte ens för vilken gång i ordningen. Men gör du de, skiter du i mig nu så drar ja, då kan vi inte höras mer.. Ja är ledsen men ja klarar inte de..Ja vet inte ens om ja klarar att leva utan dig, ja tror inte de.Du har sakt de till mig med, att du inte vet hur du ska kunna leva utan mig?
Gör inte de då Ja finns ju här men inte för alltid. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar