fredag 26 december 2008

Min Juldag

Den här dagen började med att vi i min familj åkte in till norrköping för att träffa släkten hos farmor o farfar. De var himla trevligt, åt mat vid 1 men ja var absolut inte hungrig då. Kan nog vara därför ja vart så dåligt på kvällen men de kommer senare..:P
då åt vi massa god mat iaf hos farmor o farfar o de var trevligt o träffa mina stora kusiner nu med, känner ju knappt igen dom längre.
Sen skynda vi oss hem för att ja skulle hinna med bussen in till norrk, men de gjorde ja ju såklart inte så ja tänkte de att nae men då får väl ja gå ut i viken ist. Så ja hörde faktist av mig till min kompis annelie och ja gick på förfest hos henne! Sjukt roligt asså massa singstar o tjejsnack de var verkligen vad ja behövde. Efter det drog vi vidare till Melkes, ganska mkt folk där endå. Mina kära vänner var där iaf, himla trevligt o Andreas du bjöd på alldeles för mkt dricka de får ja bjuda igen på när ja jobbar sen om ett par år..:P Sen så kommer han in med på melkes, han som ja inte har sätt på över 2 år. så sjukt konstigt, han kommer fram o snackar med agge o jocke o dem som om inget hade hänt, Aee bra sjukt iaf! men han hade inte ändrat sig någonting. Efter de började vi gå uppåt, redan då var ja as full vet inte hur de har blivit så men ja drack alldeles för mkt. Kom in på folkets hus, kommer inte ens ihåg om de var mkt folk elelr inte, kommer inte ihåg vem ja var med knappt heller.. Asså så sjukt, fick dricka från alla håll o kanter hela tiden, drack rödvin o grejer som ja aldrig dricker annars..:S De roliga är ju iaf att ja inte köpte något själv på hela kvällen utan endast vart bjuden, mina gamla takter sitter i..:P nae men de blev faktist bara så!Nu har ja precis gått upp ur sängen o klockan är efter 1500.. men ja hittar inte min väska, så sjukt! asså vart faan kan ja ha lagt den då ja kom ju in med nycklarna o så o mobilen har ja men ja vet inte vart väskan är.. skit oxå,. körkortet o allt är ju där i..:S
Åhh måste leta, gör de efter att ja har skrivit klart här då.
sen träffa ja ju dig med, de var ju roligt oxå tyckte ja. Men ha inga förhoppningar, mina tankar är på annat håll!.. kvällen sluta ju helt sjukt, men ja är glad att ja ordna upp de till slut.

Föresten, Du har ingen respekt för mig o mina känslor. Det är ju tydligt nu, har aldrig känt mig så kränkt någonsin, ja hoppas hon är värd de!

Xoxo Gossip girl..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar