tisdag 30 december 2008

nyår..

ja hann skriva ett nytt inlägg innan ja ska åka, vilket betyder att august får vänta här medan ja gör iordning mig..:) det är en bra deal tycker ja, förresten så ska han ju hjälpa mig med min nya fina rosa kamera som ja inte förstår mig på. Får inte igång den, ska testa att formatera om minneskortet först, får se om de hjälper. Är sjukt hungrig oxå, åt frukost vid 10 de är ju ett par timmar sedan dess, men agge bagge har ätit mat nu han så han är nog inte hungrig.

Tänk vilka uppoch nergångar som har skett de sista veckorna, bara att kolla på mina inlägg i bloggen, ja vet att de är dystra och att ja tjatar om samma saker. Men ja kan ju inte skriva blogg om något annat, de är ju de ja tänker på liksom. HUr mitt liv kommer att bli och te sig? Bara sedan juldagen har ju en massa skett, tror att du insåg då att ja betydde något för dig. Massor har hänt sedan dess, inte så många nergångar faktist har ju vetat om de hela tiden, men ja hoppas du håller ditt ord och tar kontakt med henne idag och säger till henne hur de ligger till, att ni ska vara vänner. Förstår att de inte kan vara lätt med tanke på att ni bor grannar o så, men annars så kan vi inte ha kontakt överhuvudtaget. Vet ju att du inte har glömt mig ännu... Längtar tills allt är bra igen, hoppas ju såklart att de är med dig men de vet ja ju inte men ja hoppas de sjukt mkt... de enda ja tänker på!..

Gott nytt år igenm!. nu kom agge bagge..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar