tisdag 16 december 2008

En ny dag

Hej igen.

Känns fortfarande ovant att sitta här och skriva personlig dagbok igen, eller blogg då. Skönt ändå att få skriva av sina tankar tycker jag,trots allt är det inte många som vet om att den här bloggen finns. Idag har det varit en bättre dag, kanske för att jag inte har haft tid att fokusera på nånting annat än just skolan. Har varit tvungen att strunta i mina mörka tankar för en dag. Det har faktist varit ganska så skönt, att inte tänka på det hela tiden. Pratade med han förut med kändes väl konstigt kanske men det skulle kännas ännu konstigare om jag inte fick prata med honom alls. Han har sårat mig som faan, men ja kan inte tänka mig ett liv utan honom. Iallafall inte helt, finns ju bara en sak jag vill men eftersom att det inte går är jag glad bara jag får prata med honom ibland. Det hjälper mig på nått konstigt sätt, mår skit de dagar som går emellan när vi snackar men när ja väl gör de så känns den dagen lättare. Även om vi inte snackar om positiva saker antar att det är just rösten man saknar. Kommer bli skit tungt att börja packa allt med nu, vet inte hur jag kommer må då men det känns bra att jag kan skita i skolan under den tiden. Jag hoppas verkligen att det finns en mening med det här. Att livet har en mening med det som händer o sker och att jag ska få vara med om det någon gång, på riktigt... Det längtar ja till.
Nu ska ja fortsätta plugga, så trist..

Byee.. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar