söndag 21 december 2008

hurt..

Sitter o lyssnar på christina, hon är bra på att sjunga hon. Gillar henne faktist..
Igår var ja ute med tjejerna, tess o malla de var trevligt tyckte ja!. ja var jätte full vilket jag hade räknat med att bli. Behövde komma bort från allt ett tag även om jag tyckte de blev ännu värre när man inte hade honom här o pussa på. Ja blir ju väldigt så när jag dricker. Faan att de här ska vara så jävla jobbigt..

Hade ju bestämt mig för att inte höra av mig, men tror ni inte ja ringer ändå.. blir ju bara konstigt. han vill ju inte prata med mig, känns så sjukt att han redan kommit över mig. Ja vet de i hans sätt att prata till mig, han vill nästan lägga på så fort vi börjat prata.. Ja blir tillochmed nervös för att ringa till honom, o vi som prata i telefonen hela tiden förut.. Han hör ju inte av sig till mig utan de är ju jag som gör de hela tiden, ja måste ju bara inse de nu att han inte vill ha mig.. Men när ska ja gå runt o sluta hoppas?..

Det är mkt värre den här gången än sist, ja var så arg på den andra så de går inte ens att jämföra. Men dig litade ja verkligen på. Ja känner mig så sviken, för då lova mig att aldrig göra så mot mig.. Jag vet inte hur ja ska kunna lita på en kille igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar