tisdag 30 december 2008

Ljungsbro

Mm ja ska dit idag, med august ska fira nyår med honom o hans kompisar. Det kan nog bli trevligt eller rättare sakt de hoppas ja verkligen. Nyår brukar alltid annars vara så överskattat, brukar aldrig bli roligt iaf eller inte så roligt som man hoppas att de ska bli. Krångligt värre,
Igår hade ja en depp dag, gick bara omkring o vänta på samtalet som inte skulle komma förrän väldigt sent. Hur är de meningen att ja ska känna nu? Va ska ja tycka o veta? ja vet inte fortfarande vart du står men kanske kanske kanske är de en liten bit på vägen? Ja hoppas de iaf och de verkar väl så lite iaf som en liten liten bit på den jävla långa väg.
Du har iaf gjort ett steg och de borde väl vara till fördel mig? Du ska säga till henne att ni endast ska vara vänner, de borde betyda någonting för mig men just nu när allt är uppochner så vet ja inte om ja vågar tro de.. Du sa iaf att du fortfarande har känslor för mig att du tycker om mig har du oxå sakt, ja hoppas att vi fortsätter o höras nu. Även om ja vill ge dig lite tid.. Ja tror de blir bäst för annars kan ja tänka mig att de blir ännu jobbigare med allt, men vi är nog en bit på vägen för annars så finns det faan inget hopp..

Gott nytt år på er, om ja inte hinner säga de innan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar