fredag 19 december 2008

sad

Nu är jag ledsen, pratade med honom förut. Varför kan jag inte bara skita i honom? nu måste jag ta tag i det här. Jag måste sluta höra av mig, de är inte rätt mot varken han eller. Jag måste inse att han inte vill men hur jävla lång tid ska de ta? Faan.. jag vill inte de här asså. Allting bara kom när ja pratade med honom förut, vet hur mycket det tar på honom oxå... Jag måste skita i honom nu.

Kunde inte ens kolla på lägenheten kändes helt fel... Ville inte vara där, ville inte ens kolla på den ordentligt jag vill ju inte bo där.. Finns ju bara en plats jag vill vara på och där kommer jag aldrig mer att få vara, faan jag tror inte på ödet längre. Det är nån jävel som bara vill jävlas med mig hela tiden.. Men ja är trött på de här nu, ja har insätt hur mycket han betyder för mig.. kommer aldrig låta mig utsättas för det här igen!

2009 ska bli mitt år..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar