onsdag 17 december 2008

Igen..

Hej!

skriver igen, kom precis hem ifrån maria i min grupp. Vi hade julkväll och jag hade riktigt trevligt faktist. Det som jag tycker är lite jobbigt är dock när de sitter o pratar om sina respektive, eller vad de ska göra på jul eller när de får sms o sådant från dem. Jag får inga sms längre, får inte ens telefonsamtal. Vet att det är jobbigt för dig just nu med men jag känner mig så otroligt ensam ändå, herregud jag vet ju att jag har mina vänner men det är absolut inte samma sak. Jag skicka ju sms till dig förut. Vet att jag inte skulle ha gjort de heller, men de är det enda ja har tänkt på hela dagen. Att något sådant litet kan ta upp ens tankar för en hel dag. Jag hade planerat helt i mitt huvud hur jag skulle skriva smset och när jag skickat det får jag inte ens ett svar. Det gör så jävla ont. Vet att du inte känner likadant men de enda ja behöver höra är att ja tänker på dig eller hur mår du? Jag har så jävla svårt att säga Hej då! hoppas du får ett bra liv. Det kommer aldrig funka för mig. Jag vill ju inte det....

Maria sa en bra sak till mig förut som Charlotte säger i sex and the city. Det tar hälften så lång tid som man varit tillsammans för att glömma en kille och det stämmer nog ganska så bra tror jag. Om jag jämför med mitt förra förhållande så var vi tillsammans i 1 år 4 månader och då dröja de 8 månader innan jag träffade nästa. Det betyder att jag har ungefär 8 månader framför mig igen. Hur faan ska ja orka de igen? förstår inte varför ja inte får vara lycklig... Ja vet att ja tjatar men ja förstår verkligen inte..

Ska in o kolla på en lägenhet på fredag, den låter jätte fin. Men jag hade ju redan planerat att bo i huset till mitt nästa hus. Jag skulle ju aldrig mer bo i lägenhet?? Nu måste jag visa att jag är intresserad utav en lägenhet som jag inte alls vill ha? Vet att jag måste härifrån så fort som möjligt för jag mår ännu sämre här hemma. Har ju inte ens ett ordentligt rum mer än mina 6 kvadrat men det finns ju inget där inne mer än en tv.
När ska det sluta göra ont? jag vill inte vänta 8 månader igen. Jag vill ha honom här nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar