måndag 15 december 2008

I`m Here!

Heej alla.

Nu är det så att jag har tänkt börja blogga, gjorde det ett tag förut men det hände så mycket i mitt liv då att jag inte riktigt hann med. Nu tycker jag själv att jag har tiden igen. Antar att det är endast mina vänner som kommer kolla in min blogg, men för er som inte vet de så heter jag Hanna skepp 21 år från Valdemarsvik men ska härifrån så fort som möjligt. En 1a i norrköping är det ja letar efter ifall ni vet nånting. Mycket som händer i mitt liv just nu men inget direkt som jag vågar skriva om här.:P även om det väl egentligen är meningen. Jag har en enda önskan i mitt liv just nu. Det är en önskan som inte kommer ske men som jag vill mer än något annat. Kärlek är inte lätt alltså, men det är ännu jobbigare om man varit med om detta tidigare. Läskigt hur hela ens liv kan ändra sig på bara 3-4 veckor. Om inte ännu mindre. Och fanns det en menning med detta skulle jag väldigt gärna vilja veta de, nu.. se hur mitt liv ser ut om ett år.
önskar inget de här.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar