måndag 19 januari 2009

strimmor

Lyssnar på ännu mer winnerbäck, de är den bästa musik som finns. Tänk att det finns fler som mår som han..:P som han sa i intervjun. Har väldigt ont i huvudet idag, känns inte så kul för har ja väl ont i huvudet en dag så brukar ja kunna ha de i flera dagar i rad, undrar om de är baksmällan som kom försent? för de vart ju en hel del för mkt dricka i lördags, känner ändå att ja behöver de dära festerna. För att släppa allting annat, och glömma alla bekymmer.. För bekymmer de har ja, tänk att allting har varit så här kontigt nu i 2 månader, 2 jävla månader.

Du tycker att ja pressar dig, och de gör ja säkert ja känner att ja kräver svar, ja kan inte bo här mer jag kan inte leva så här mer. Det ska vara vi eller inte, inget mellanting de vill inte ja, konstigt att ja egentligen nöjer mig med det lilla som jag får tillbaka, försöker ge ett sken av att ja mår bra till alla mina vänner och allting börjar bli bättre. Ja vet att du tycker om henne, precis lika mycket som mig, när ska ja inse de här själv? är ja på väg dit nu?, ja vet att ja kommer klara mig själv men de är dig som vän ja kommer sakna. Varför ska ja nöja mig med att bo tillsammans med dig när du tänker på henne oxå?, faan ja är värd bättre men när ska ja våga? jag är så jävla trött på den här skiten nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar