måndag 12 januari 2009

Tenta

Idag hade ja min tenta som jag pluggat till ett tag, vet inte direkt om jag kan säga att den gick så bra som jag hade tänkt. Två utav de begrepp vi hade pluggat på kom iaf, men jag hade väl hoppats på att alla fyra skulle vara med, vilket betyder att ja flumma på den tredje.. Hoppas bara att jag inte fick allt för dåliga poäng och har jag tur så klarar jag den annars får ja göra om den ist. Värre än så är det inte.!

Länge sedan jag skrev här, har haft mkt för mig med tentan o så har väl inte riktigt heller vetat vad jag ska skriva. Undrar om jag kan lita på dig nu, eller asså lita tar väl ett tag kanske men tro på det du säger. Antar att du är rädd för att att jag aldrig mer ska prata med dig igen, men de är din tur.. visa mig .. Om de är som du säger, att du hoppas att vi kommer få de bra igen så vill ja att du visar de för mig....

Gud så trött ja är, använt all min energi på tentan.. hehe.. men aa..

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar