måndag 26 januari 2009

Det är sorgligt,,..

När den man varit tillsammans med så länge blåser en igen..:S Yes så är livet märker jag, han och jag ska nog inte vara tillsammans så är de nog. Har faktist känts bra ända tills vi sågs förut, då bröt ja ihop i vanlig ordning men jag tror de kan ha att göra med att vi inte hade sätts på länge.

så fort vi inte ses så känns de bra igen så ja kommer inte höra av mig mer eller ringa, så jävla skönt.. faktist! Får ju faktist sms från andra och så, känns bra att man inte är helt värdelös.:P. För ja vet innerst inne att de här är en fas i mitt liv, som kommer gå ur... snart! är så glad för mina vänner, hade ja inte haft er vet ja inte om ja hade klarat de här..:)
Lite typ,
You change your mind, like a girl changes clothes..

Tur då! att ja vet att ja är snygg smart och allt så ja inte behöver dig...:P
När du lyssnar på winnerbäck, då vet du att de är min musik inte din..:D


bye

1 kommentar:

  1. Klart du är och finns fler som vill ha dig ;o) finns alltid här så du vet o du får bo här när du vill=) puss

    SvaraRadera