fredag 2 januari 2009

Fredag

Hade nästan glömt bort att de är fredag idag, känns konstigt för alla dagar känns likadana..fast idag har de nog varit en utav de segaste och mest tråkigaste dagarna på länge tror ja. För ja har absolut inte gjort någonting..:S har bara varit hemma hela dagen, ända gången ja gick ut var för att mata katten där nere:P

Jag känner att ja har ett problem, eller ja har ju flera men det som jag tänker på idag är vart faan ska ja bo? jag känner mig helt delad, trivs så bra i viken de gör ja verkligen men ja har ju inte så många vänner som jag umgås med här nere. De flesta bor ju i stan, sen beror det väl på hur man definerar vänner med men iaf. En lägenhet i viken går ju inte heller, ska ja sitta o pendla då? nae de går inte men mamma o ja börjar verkligen gå varandra på nerverna nu. Hon förstår inte mig, är så arg på de.. ja känner bara att ja måste härifrån, men först vill ja veta hur de blir mellan oss två för de tycker ja oxå hör in med tanke på vart ja ska leta lägenhet om man säger.

Nu är ja så hungrig så ja håller på o dö, har inte ätit sedan frukosten förut och de är många timmar sedan?


kan jag lita på dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar