måndag 5 januari 2009

To night

Lyssnar på nickelback, bra låt de dära.. Pratar med många på msn, andreas august o malin..:) Hinner typ skriva en mening på bloggen innan ja måste skriva på msn.:P idag har de varit en rätt seg dag men jag har ju iaf inte suttit hemma hela dagen som de andra dagarna. Gjort ganska mkt idag iaf imorn ska ja nog ut o gå har ja tänkt bara de inte är 100 - grader som de varit de sista dagarna. Jag är för lat när de är kallt asså.

Jag har bestämt mig, ja ska inte vara ett offer. Gör du nånting mot mig igen så är de hej då, de har ja bestämt mig för och nu när ja skriver de här så måste alla säga de till mig sen med.:) Jag är inte värd de. Jag är värd dig, den personen jag blev kär i och den personen vill jag lära känna igen..:)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar