torsdag 29 januari 2009

Oslo besök

Idag har de varit en sån där dag när tiden har gått väldigt fort, har faktist inte haft så många utav de dagarna sedan ja blev singel men idag har jag hittat på väldigt mycket roligt.:D
Först så gick jag ut en sväng med Malin och vi prata av oss lite om de senaste som hänt för oss båda, känns som att vi behöver de där pratstunderna både hon och jag. Vi tog även en sväng till valdixi men de kändes inte så hett att pröva klänningar med strumpor och inget smink..:S Vi kände oss inte så heta direkt.
Senare på eftermiddagen åkte min familj in till norrk till min farmor o farfar eftersom mina kusiner och deras föräldrar var hemma i från Oslo. Kände inte ens igen Elsa, hon hade blivit en minikopia utav Agnes och hon pratade nästan mer än Agnes, älskar deras sätt att prata för de är så gulligt när de pratar både svenska och norska, de blandar ju språken. Agnes frågade hela tiden vart han var någonstans, såg att hon blev ledsen när jag sa att vi inte var tillsammans längre. Lilla söta små troll, skulle adoptera er utan att tveka! Hoppas mina barn blir lika söta..:) Tänkte lägga in lite kort på Bilddagboken, här är de så knepigt tycker ja men något blir de väl här med..

Elsa












Agnes Visar att hon kan slicka sig i nästan med tungan,..:P








Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar