söndag 1 februari 2009

Efter helgen,

Helgen har gått lika fort som vanligt, i fredags var de titanix i viken vilket betyder att de var folk ute mer än vanligt.:P Hade himla roligt om jag får säga de själv, hade dragit ner Elin från stan för att hon skulle få gå på en lite annorlunda fest hade jag tänkt. Förfest med en himla massa folk hemma hos macke, de tyckte jag var riktigt roligt speciellt när alla börja komma igång:P Efter de gick vi upp till folkets hus, var lite orolig innan för vi hade inte köpt biljetter innan, hade väl ärligt varit för lat för att fixa det men de var ju inga problem sen iaf var väl inte så mkt folk som jag hade trott. De var en trevlig kväll även om det inte blev som jag hade tänkt mig, han kom vilket jag tyckte var roligt men däremot tror jag inte Elin tyckte de. Jag blir ju väldigt så när jag är ute att jag vill prata med alla och dansa med alla, kanske inte så bra i alla lägen.

Iaf så var vi fyra som sov hemma hos min mamma o pappa, sov inte så mkt pga lite plats och mycket snarkningar. Efter de så var jag och Han hela dagen, följde även med ut till hans familj hade inte sätt dem på 2 månader eller nått, min katt var där med, hon kommer alltid vara min katt men jag tyckte inte hon var densamma. Hon var väldigt liten och lite skygg hon var rädd för hundarna och ville helst vara däruppe, hade velat gömma henne innanför jackan när jag gick men de hade nog inte blivit så bra.:P

Idag gör jag iaf inget, hungrig nu som attans blir fisk tror jag de är, väntar på att han ska ringa kanske ut en sväng? bara för att göra nånting, gå och köpa lite godis eller nått har allmänt tråkigt men ska iaf se på beck ikväll har ja bestämt.. Förresten så såg jag på bonde söker fru nyss bröllopet: såg inte de när de gick på tvn men himla fint var de faktist, coolt att man kan veta att de är mannen i sitt liv i så ung ålder hon är ju bara 22 som jag. Hon hade iaf en sån klänning som jag vill ha, inga axelband och håret var himla fint med de ända jag inte skulle haft var de blåa temat, med blommorna och de känns inte som jag! hellre rosa eller nått, mer mig.. aja jag har nog många år på mig att bestämma vilken färg mina blommor ska ha..:P Om jag nånsin får gifta mig vill säga!

nae nu ska ja göra nått..

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar