tisdag 10 februari 2009

Pringles,

Sitter jag o äter klockan 23 på kvällen, fy skäms för mig! måste börja ta tag i kroppen nu inför beach 2009, men det kan jag börja med imorn ist, har jag tänkt:P ska iaf ut och gå imorn så jag får lite luft, är ju ändå ledig hela denna jävla vecka så jag har inte så mkt för mig, fast idag så hände något oväntat ändå för F ringde och sa att hans bror fyllde år idag vilket jag inte hade någon koll på, så jag följde med ut för att fira honom och träffa hela släkten, skapligt nervös var jag faktist. Länge sedan jag träffa dem och undrar va de tänkte nu när jag var med igen, men jag var glad över att få träffa dem med..:)

Åt god mat och tårta så egentligeen ska ja väl inte äta de där pringlesna heller, men som sagt ett par stycken gör väl inget :P egentligen borde jag köra GI eller nått igen men jag kan ju inte hålla skiten, bättre att försöka äta nyttigt och gå igen då, för exakt ett år sedan gick jag och Sara och då var de nästan varje dag, så tråkigt att behöva gå själv nu men jag får väl ta de då,.. om ja ska vara snygg för sommaren menar ja, men jag har ju aldrig hållit de iaf och alltid ändrat mig till nästa dag så vi får väl se i nästa inlägg hur det ser ut då..:P

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar