söndag 8 februari 2009

cinderella

Heter båten som vi åkte med igår,.. gud så roligt jag hade, vi var på topp iaf de flesta av oss. Tyvärr så hamna inte august och rhobin på samma buss som oss, men det var kul ändå! såg kändisarna från färjan vilket august tyckte var as coolt.:P Har var himla ivrig på att kolla efter Baren Håkan., tyvärr var det hans lediga dag så agge bagge fick inte någon autograf.:P Massa god mat var de på buffèn, fast killarna åt köttbullar och prinskorv ändå, sånt som man kan äta hemma.. Sen var de ju gratis dricka till, jag drack vitt vin även om det inte var så himla gott men gratis är alltid gott, vilket jag försökte förklara även för august och elin som ändå drack läsk. Taxfreen, sjukt mycket folk men vi fick tag på dt vi ville ha, iaf alla utom jocke som tyckte att de var för många där och gick ut.;)

Ja va ska man säga.. Spela kort gjorde vi och jag kommer lägga upp bilderna på min bdb, kanske inte alla bilder Elin, eller vad säger du?.. Har inte sovit så många timmar inatt vilket jag försökte ta igen på dan ist, vi vet ju båda hur det gick Elin.. Men de är lugnt.:P Nu börjar iaf Beck som jag har tänkt att se på, jag uppdaterar nog mer sen, och om jag orkar lägger ja ut bilderna,.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar