onsdag 25 februari 2009

Ny dag

Nu är det onsdag och den här veckan har jag min praktik, vilket jag själv tycker fungerar jätte bra, trivs väldigt bra på loviseberg och de kommer kännas otroligt tungt att lämna de har ju egentligen bara en vecka kvar efter den här perioden, men om jag har riktigt tur får ja kanske hoppa in då och då och jobba ist, ska göra det imorn är det tänkt.. Hade min uppgift idag med naturvetenskap som ämne, jag hade tagit fram ett litet expriment med apelsiner vilket barnen tyckte var himla roligt,. Det behöver ju faktist inte vara så himla avancerat.. Konstigt det blir nu i höst när sörby flyttar till loviseberg, tyvärr så måste en utav de bästa lämna lovisberg vilket jag tycker är helt sjukt, blir nästan ledsen när ja tänker på de..

Men idag ska de vara en bra dag förhoppningsvis, alla ni som har sätt på min facebook har väl sätt att jag o F är ett par igen, och idag ska vi flytta ut till huset igen.. Känns himla konstigt har haft huset i ett par månader utan att bo där, och sist vi gjorde de mådde ja verkligen inte bra, jag hoppas att allt är påväg uppåt nu för oss båda för de känns bra, inga mer motgångar nu..

Linus fyller 18 på lördag med undrar va ja ska skaffa till han, de får vi se..:)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar