tisdag 3 februari 2009

Tisdag..

länge sen jag skrev nu, har haft mycket för mig idag så har ja jobbat uppe på Loviseberg, på gröna avdelningen så himla roligt att komma ut och träffa barnen igen, de är ju helt underbara. Var där igår med men då gick jag halv dag. PÅ kvällen igår var jag hos F, mysigt vi kollade på lammen och såg på film o så F följde även med mig hem så han sov här, bästa kvällen på länge..
Jag unnar mig själv lite lycka, inte för mkt men ja vågar vara lite glad,.. Men vi får se!
Fick ett presentkort utav björnen i helgen, han är för söt ska köpa mig en klänning för de pengarna har ja tänkt på valdixi, så ja känner mig riktigt fin inför färjan.. Faan va kul de ska bli
festa som en tok och bara ha allmänt trevligt, Gud så hungrig ja är, försökt äta mig mätt på godis för att de dröjer innan vi ska äta, naee men så är de!

Det enda kortet som blev taget på mig på fredagen..från annelies kamera,( glömde min)
min rygg..:P

'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar