torsdag 12 februari 2009

Snö.

En massa har kommit, vet inte riktigt om jag tycker det är så himla roligt.:S Gillar inte ens snö men det är väl kul för barnen på dagis iaf, alltid något. Barnen är ju glada oavsätt väder, tänk så är inte vi vuxna eller iaf de flesta.

Idag har jag varit ute på promenix med malla, gick inte så långt dock bara viken runt. Kul o se henne med var länge sen sist, de är bra att vi tar våra små promenader så vi ses då och då iaf:) Idag har det faktist varit en tråkig dag måste ja säga, har försökt göra iordning lite på mitt lilla jävla rum, men de är inte lätt med tanke på hur mkt kläder o sånt skit jag har på de lilla utrymmet, vill verkligen flytta nu vet att mina föräldrar typ dör på att ja bor hemma med så de är verkligen något jag måste, men hushelvetet måste bort först och de tar ju tre månader.... suck!

Yes imorn är de fredag, skulle vilja dricka men ja vet inte har tort med pengar just nu men om de bara är något hemma hos nån är ja på! Lördag är det alla hjärtans dag med, ja kommer ihåg förra året de var mysigt har aldrig fått så fina blommor förut, har ju kvar dem nu med.. aja de kommer väl fler alla hjärtans dag..:) I hope!

nae nu får ja spela eller nått..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar