fredag 20 februari 2009

Fredag..

Idag är det ju fredag igen, veckorna går väldigt fort vilket inte gör mig nånting. Då kommer vi närmare sommaren och våren..:) det längtar jag till, har tittar på på spåret nu sista gången med ingvar, det var himla bra tyckte ja.. kommer ju inte vara detsamma utan honom, har såklart sätt lets dance med men ja har zappat lite mellan dem.. Ska upp och äta nån yoghurt nu har ja tänkt, den kommer förhoppningsvis hjälpa mot min mage.. Maria och jag har likadana magar och för henne så verkar det funka så de måste ju testas,. allting som gör att jag kan leva ett normalt liv igen, konstigt att man bara går och förnekar de och tror att man är lika normal som alla anda.. men de ä bra med andra ord att jag tar tag i detta nu,

Imorn ska jag o F till Agge, vi blir ganska många dricka o så.. faan så kul! länge sen vi sågs nu, eller nae färjan men ändå, elin ska komma med..:) Blir kul tar med kameran..

Hej råå så länge.

1 kommentar:

  1. Hehe åt pizza förut vid 18:30 och har klarat mig hela kvällen :-) Ha en trevlig helg. Kramkram

    SvaraRadera