onsdag 4 februari 2009

den här dagen började dåligt...

Jävla katt jag har, just nu är hon väldigt billig hon har kissat i min säng, när jag höll på och städade rummet.. Jävla skit katt, hade ut ett glas vatten med på alla kablar och skit när jag försökte få in dammsugaren i helvetets rummet. Hatar de där lilla jävla rummet, finns ju faan ingenting där, nu allvarligt funderar jag på att flytta ut till huset själv. Jag får väl ta med mig min tv ist, är så trött på att inte ha nånstans att vara själv stänga in sig i sin jävla garderob är inte så kul när man förut haft ett stort hus, vi ska ju inte ha kvar huset och vart faan ska ja ta vägen då? ska ja bo hemma här till maj? faan.. vill inte!! Hela nästa vecka är jag ledig, ja kommer dö här.. Värmeskiten sluta fungera i natt med som vanligt, så de är bara typ 17 grader här,,,.. hoppas våra bästa år är bättre then this..


Nu ska ja spraya FY spray överallt!!!'

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar