torsdag 19 februari 2009

Träning..

Mm trott eller ej men jag är fortfarande inne på att jag måste ta tag i min kropp nu fram till sommaren, beach 2009 närmar sig med stormsteg och tänk så skönt att för en gångs skull känna sig lite nöjd när man har bikinin på..:S Det har nog aldrig hänt, än så länge! måste börja träna måste verkligen de,. Det händer ingenting om jag bara ska ta massa jävla promenader, förresten är jag trött på de med, speciellt nu om ja ska bo ute i huset igen då är de mörkt och en massa skog bara.. Då vågar ja inte ens ut och gå själv, nae nu ska ja börja ska faan de.. Nästan alla mina kompisar tränar på något sätt nu och de är bara ja kvar känner ja lite, så de är inte så himla kul sen i sommar när alla har slimmade kroppar och inte ja, så nej de tänker jag inte vara med om..
Faan va sporrad ja är nu då, skit skönt ju ska ta tag i de med.. har inte så mkt pengar kvar men de är csn nu om mindre än en vecka ska faan göra de nu asså..

så är de!

1 kommentar: