tisdag 10 februari 2009

överlåtelse

Sitter och fixar lite med olika abonnemang o sånt, känner inte att jag behöver ha kvar postkodlotteriet tillexempel, mamma o pappa ska ta över boxer eftersom deras telia inte fungerade som de hade tänkt sig,. Bilen tar F hand om, han ska ta över den har vi bestämt så jag slipper betala på den mer, bara de är ju typ 1000 kr i månaden så de känns riktigt bra, känner inte att jag behöver en bil just nu ska ju ändå inte ta mig nånstans och behöver jag en bil får jag ta mamma o pappas ist,.

Igår så var jag uppe och jobba en sväng på loviseberg, 13-17 ungefär så de kändes som en bra dag, fick ju tillochmed sovmorgon, efter det så spenderade jag tiden med F, vi käka kebab som jag har kvar:D och till efterätt våfflor eftersom min familj skulle äta det, Sen åkte vi hem till F ist och titta på lammen o så, de är u så söta och det kom faktist två till inatt..:D lite coolt, åkte hem as tidigt imorse och gick och la mig igen, kunde inte somna först utan drog mig ett tag vilket gjorde att jag sov till 1..:S Förresten höll vi på att köra på ett rådjur med på vägen hem, de var sjukt nära på E22 var de, så läskigt!

Föresten så ska vi säga upp huset den här månaden vilket betyder att jag måste ha en lägenhet och det är fort, för jag vill hemifrån nu, väldigt nu! så snälla om ni vet någon billig 1a.. säg till mig.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar