tisdag 17 februari 2009

Broken strings

Sjukt bra låt tycker ja, sen lyssnar jag mkt på kelly clarkssons nya låt ni vet, my life whoud suck without you ..Inge bra på att stava engelska men den är ju iaf sjukt bra. Fick en mindre chock nyss, klockan är ju ändå prick 17, och jag har varit hemma sen 14, nu för ett par minuter sedan kom min lillebror ner och var helt chockad, bara Hanna är klockan verkligen 17, ja bara aa när kom du hem? han bara nae ja har sovit tills nu..:S Shit! ja var helt säker på att han var hos nån kompis eller så, har ju inte hört något från hans rum..:D aa de var sjukt,

Förresten så känner ja för att gå ner ett par kilo, faan väger ju samma som ja alltid gjort och ja är inte nöjd med det, konstigt att ja aldrig tar tag i de däremot..:S men träna, ja tycker ju faan inte att de är kul asså med gym och sånt plus att ja inte har pengar till de, och gå det kan ja väl göra men de är inte heller de roligaste, faan de är ju så jävla kallt nu..:S Fast iofs när vi är i skolan så går vi iaf fram och tillbaka från bussen..:P Men de är ju inte långt.. Ge exempel på vad jag kan göra fast inte nått dyrt och helst inte kallt..:S

Puss

2 kommentarer:

  1. Du kan simma! Det är varmt och skönt. :D

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att du kan simma. jag tänkte börja med det när vi flyttar till stan kanske. det är skönt att simma och inte alls så jobbigt:) // Lovisa

    SvaraRadera