torsdag 5 februari 2009

Rolig helg framför mig..

Idag är de ju torsdag, eller torsdag kväll rättare sagt.. klockan är snart 11 men jag är inte så speciellt trött faktist, de ska dock bli skönt att få sova utan snarkningar:P.. Igår var vi inne på Max, grymt gott hade längtar efter de väldigt länge, men nu när ja kollar mitt konto så ser de inte lika ljust ut, blir att snåla den här månaden igen även fast jag fick mer pengar den här månaden, har iaf försökt säga upp postkodlotteriet idag och telefonen, känns onödigt att ha kvar de grejerna.

Funderar lite på vart jag ska ta vägen, norrk eller viken.. Fördelen med norrk är att man har nära till allting sina vänner, fester, och alla nöjen + skolan.. Men viken ligger mig varmt om hjärtat och jag är inte säker på att ja kommer trivas igen i norrk, gjorde ju inte de sist. Fast vist har väl några vänner kvar här nere men de flesta drar sig mot staden,. Får se hur jag gör med de men skönt att vi säger upp huset nu iaf, så mycket dåliga minnen därifrån så jag vill inte ens vara där. Saknar istället min lägenhet som jag hade, den tyckte jag om. Men så är de väl, i livet..
Imorgon har jag en massa olika erbjudanden antingen in till Elin, utekväll med Evelyn i las vikas, men då ska ja isf inte göra av med ett enda öre. Annelie med ja!, och kanske F..

Och det lär väl inte bli för lätt kan jag tro, annars så måste ja spara alla mina pengar till lördag, då vi drar iväg på färja.. Skönt o lämna landet lite granna.:P Bort från bekymmerna, för jag har något som tickar runt i huvudet hela tiden vilket gör de svårt för mig att sova, känner även hur det gör ont i halsen och att jag börjar bli sådär små förkyld igen.. som att de aldrig bryter ut ordentligt. Föresten är James Morisson låt väldigt bra, ni vet broken strings.. Den är bra.
Nae om ja skulle äta nått kanske, dricka en massa vatten ananrs.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar